Leefbaar

MeerWonen wil goed en prettig wonen bereikbaar en beschikbaar maken voor iedereen. Juist voor die mensen, die vanwege hun inkomen, gezondheid of maatschappelijke positie minder te kiezen hebben. Wij doen dit ondermeer door ons in te zetten voor instandhouding en verbetering van de leefbaarheid in wijken, buurten en dorpen. De definitie die we daarbij hanteren is 'de mate waarin de omgeving aansluit bij de eisen en wensen die er door de mens aan worden gesteld'. Dit kan in elke straat, buurt of wijk anders zijn of worden ervaren. De focus van MeerWonen ligt daarom bij de wensen van onze klanten. Wat willen zij? Wat verstaan zij onder leefbaarheid en hoe kunnen we daar zo goed mogelijk op inspelen?

Winterontdekkingstocht door onze wijk Poelgeest

Herontdek in februari je eigen wijk met Energiek Poelgeest! Kom gezellig mee doen op een mooie gelegenheid om Poelgeest en je medebewoners in deze wijk nog beter te leren kennen. Maak meteen ook kennis met de ambities op het gebied van duurzaamheid in onze wijk.

Coöperatie Energiek Poelgeest organiseert op zaterdag 10 februari 2024 om 15.00 uur een rondleiding door de wijk. De totale rondleiding duurt circa twee uur en wordt afgesloten met een winterborrel. Klik hier voor meer informatie.