58 woningen in De Oevers opgeleverd

In Roelofarendsveen zijn vorige week de sleutels overhandigd aan de huurders van 58 sociale huurwoningen in plan De Oevers. Met de oplevering van het appartementencomplex is De Oevers, dat grenst aan winkelcentrum Noordeinde, afgerond.
Vrijwel al onze toekomstige huurders komen uit Kaag en Braassem. 34 van deze woningen zijn met voorrang verhuurd aan mensen die een sociale huurwoning in de gemeente achterlaten. Stichting MOIER neemt 13 appartementen in gebruik voor het huisvesten van hun cliënten; jonge volwassenen met autisme en/of verstandelijke beperking. 24-uurs zorg en begeleiding is op locatie geregeld.