Appartementen De Kolk voor woongroep Quackenbosch

13 van de 20 huurwoningen die we aan de Kolk bouwen, gaan naar leden van woongroep Quackenbosch. Op maandag 4 oktober is daarvoor met het bestuur van Quackenbosch een samenwerkingsovereenkomst getekend.

Onder voorbehoud zijn de appartementen ook al toegewezen. De behoefte aan passende nieuwe woningen voor senioren in Oud Ade en omgeving is vanaf het begin de aanleiding geweest voor het realiseren van dit project. Fijn dat we dat nu waar kunnen maken!

De bouw verloopt voorspoedig. Het casco van de 5 eengezinswoningen staat al en de begane grondvloeren voor de 15 appartementen liggen er bijna in. Zodra het hoogste punt wordt bereikt, besteden we uitgebreider aandacht aan dit mooie project.