Cadeautje voor bewoners Heemwijck

Wat leuk om de bewoners een persoonlijk cadeautje te kunnen aanbieden, aldus Joke Honders, bewonersbegeleider bij seniorencomplex Heemwijck. De heer Hogervorst was blij verrast. Hij kreeg als eerste het fotoboekje met foto's van het 50-jarig jubileumfeest van Heemwijck. De bewonerscommissie heeft vorig najaar een dagvullend programma samengesteld voor de bewoners van de 69 appartementen. En een feest was het! Dat blijkt ook duidelijk uit de foto's in dit boekje. Een leuk naslagwerk dat alle bewoners cadeau krijgen van Stichting MeerWonen. Zo sluiten we met elkaar 50 jaar woonplezier af. Met afsluiten wordt ook letterlijk bedoeld dat Heemwijck langzaamaan de deuren gaat sluiten voor een grondige renovatie. Het belangrijkste doel van deze renovatie is om de woningen zo aan te pakken dat deze in de toekomst weer comfortabel aanvoelen en energiezuinig zijn.