Cadeautje voor de buren

Wie van uw buren wenst u deze kerst een extra cadeautje voor in 2021? Deze vraag hebben wij via een kerstkaart aan onze huurders gesteld. En wat een leuke reacties hebben we ontvangen! In totaal 120 lieve en originele wensen. Uiteenlopend van bonbons voor de buurvrouw tot een bijeenkomst in een complex om elkaar weer eens op een gezellige manier te spreken, van hondenkoekjes voor de buurhond tot een insectenhotel. Er zat een aantal wensen bij voor de hele buurt en ook daar besteden we natuurlijk aandacht aan. Voor deze buurtwensen wordt persoonlijk contact opgenomen met de aanvragers. We hebben uit alle reacties een selectie gemaakt en onze wijkbeheerders bezorgen de komende weken 75 cadeautjes. Dit doen zij met veel plezier en als het kan maken ze ook even gezellig een praatje (op gepaste afstand). Ook wordt aangegeven welke buurman of buurvrouw de cadeauwens heeft ingestuurd, tenzij op de kaart is aangegeven dat men liever anoniem blijft. Wat fantastisch om te merken dat zoveel mensen hun buren iets moois toewensen in deze lastige tijd. Samen zijn we er voor elkaar!