Cadeautje voor onze huurders

Afgelopen woensdag en donderdag hebben wij onze huurders in de seniorencomplexen in Oegstgeest en aan de Saskia van Uylenburchlaan in Oude Wetering getrakteerd op een mooie bos tulpen. Dit om ze even een vrolijke lentegroet te bezorgen in deze bijzondere tijd. De bewoners van de Arendshorst en Gogherweide zijn al eerder met bloemen verblijd. Veel van onze huurders reageerden heel positief, ze vonden het een hartverwarmend en mooi gebaar.

Waar mogelijk hebben we ook even een kort praatje gemaakt met de bewoners. Met het overgrote deel gaat het goed, maar zeker niet met iedereen. Een aantal mensen heeft het moeilijk en sommigen komen sinds maart de deur al niet meer uit…. Hoe leuk is het dan om even verrast te worden!

Er worden gelukkig ook leuke initiatieven ontwikkeld. Zo hoorden we dat er een appgroep is opgericht tussen een aantal buren in een van de complexen. Zo houden ze gezamenlijk een oogje in het zeil en het zorgt ook voor de nodige gezelligheid. Een ander mooi voorbeeld is dat één van de bewoners twee etages boven haar moeder woont, die ze nu niet kan bezoeken. Elke dag laat ze een mandje met lekkers voor haar moeder aan een touw zakken. Natuurlijk kreeg ze direct een extra bosje bloemen voor in het mandje! Al met al kunnen we concluderen dat de actie meer dan geslaagd is. Met dank aan Matoco Flowers uit Oude Wetering voor het leveren van de bloemen. En last but not least alle collega’s die de bloemen hebben rondgebracht!