De bewonerscommissies aan het woord

De RvC en het MT houden graag contact met onze stakeholders. Daarom zijn ze gisteren op bezoek geweest bij drie willekeurig geselecteerde bewonerscommissies: De Gogherweide in Roelofarendsveen en Heemwijck en Trompenburg in Oegstgeest. Met de bewoners zijn ze in gesprek gegaan over het beeld dat men heeft van onze organisatie, met ander woorden ons imago.

De gesprekken verliepen prettig en over het algemeen zijn de commissies tevreden over MeerWonen, alleen de terugkoppeling op vragen/verzoeken zou beter kunnen. De RvC heeft na afloop van deze gesprekken intern besproken hoe we deze contactmomenten met bewoners(commissies) nog verder kunnen ontwikkelen. De praktische punten die de commissies hebben genoemd worden door MeerWonen opgepakt. Als dank voor de gesprekken hebben de 3 bewonerscommissies een cadeaubon van € 100,- gekregen, waarmee ze iets leuks kunnen organiseren voor de bewoners.