Dienstverlening tijdens corona dankbaar

Sinds twee maanden geleden duidelijk werd dat ingrijpende maatregelen nodig zijn om de coronacrisis te bestrijden, hebben we onze dienstverlening aangepast. Onze kantoren in Roelofarendsveen en Oegstgeest zijn gesloten voor bezoek en afspraken verlopen nu veelal telefonisch en online. Niet dringende zaken zijn uitgesteld. Spoedreparaties en geplande buitenwerkzaamheden gaan wel zoveel mogelijk door.

We hebben de afgelopen tijd ook benut om op andere manieren contact te maken met onze huurders. Een bloemetje bezorgen bij de bewoners van onze seniorencomplexen, oudere huurders bellen voor een praatje en extra aandacht voor huurders die in lastige omstandigheden verkeren bijvoorbeeld. Daarnaast gaan we nu ook huurders die dat willen, helpen met klusadvies op afstand. Zo proberen we in deze moeilijke tijd iets extra’s te doen om het positieve thuisgevoel te koesteren. Het is fijn om te merken dat veel huurders er begrip voor hebben dat onze dienstverlening niet helemaal is wat ze gewend zijn en sommige werkzaamheden nu niet doorgaan. Ook krijgen we veel leuke reacties op de extra activiteiten. Hartelijk dank daarvoor!

Inmiddels denken we hard na over een verantwoorde uitbreiding van de werkzaamheden na 1 juni. Dat is belangrijk voor iedereen, zeker ook voor de aannemers die al jaren goed werk voor ons verrichten en de opdrachten nodig hebben om toekomstperspectief te houden. Een mooi moment om naar uit te kijken is de oplevering van de 22 appartementen van OpDreef 2C in Roelofarendsveen begin juni. Dat gaat in aangepaste vorm in elk geval door!