Digitale informatievoorziening

MeerWonen gaat steeds meer informatie digitaal verzenden. Wij willen daarom graag uw e-mailadres hebben. Het is de bedoeling dat op termijn alle communicatie met u digitaal gaat verlopen, als uw e-mailadres bij ons bekend is.

Hebben wij uw e-mailadres nog niet, of is uw e-mailadres veranderd en wilt u dit aan ons doorgeven? Dat kan altijd! Stuur een mail naar info@stichtingmeerwonen.nl. Vermeld daarbij uw naam, adres en telefoonnummer. U  geeft ons daarmee direct toestemming om uw e-mailadres te gebruiken.

Heeft u bezwaar tegen het gebruik van uw e-mailadres? Dan kunt u dit dan altijd weer aangeven op de informatie die u, te zijner tijd, per e-mail van ons ontvangt.