Doe mee en ontvang tot 70 euro subsidie op kleine energiebesparende maatregelen

Er is nog steeds een flink bedrag (€10.360,-) beschikbaar voor huurders in Kaag en Braassem, dus grijp nu je kans om mee te doen  aan de energiebespaaractie! Inwoners van de gemeente Kaag en Braassem kunnen tot 70 euro ontvangen bij het treffen van kleine energiebesparende maatregelen. Samen met de inwoners wil de gemeente aan de slag met het besparen van energie door bijvoorbeeld het plaatsen van ledlampen en radiatorfolie. Hierdoor verlaagt u uw energierekening en stoten we samen minder CO2 uit.  Het subsidiepotje voor woningeigenaren is al leeg, maar voor huurders is er nog geld beschikbaar. Dus maak gebruik van deze kans!

Bon inleveren en voorwaarden
Kijk voor meer informatie over de energiebespaaractie en alle voorwaarden op: www.duurzaambouwloket.nl/rrew-kaag-en-braassem.
U kunt ook bellen met 072 -7 43 39 56. Bent u woonachtig in Leimuiden, kijk dan vooral ook op www.leimuidenduurzaam.nl.

Let op: op = op. Er is maximaal één aanvraag per adres mogelijk. En er is beperkt subsidie beschikbaar. De actie loopt tot 31 juli 2022.