Geen huisuitzettingen bij MeerWonen

Er belanden geen mensen op straat als gevolg van de coronacrisis. Dat hebben minister van Veldhoven van Milieu en Wonen, de verhuurdersorganisaties en brancheverenigingen op 25 maart met elkaar afgesproken.

De gevolgen van coronavirus raken ons allemaal. Ook bij MeerWonen komt in deze crisis niemand zomaar op straat te staan. Voor huurders met een onverwachte inkomensterugval door het coronavirus zoeken we nog ruimhartiger dan gebruikelijk naar individuele oplossingen. Wij vinden dat in tijd van nood juist de maatschappelijke organisaties het goede voorbeeld moeten geven. Zorgen voor een goed thuis is dan ook nu meer dan ooit onze hoogste prioriteit. Er zijn natuurlijk uitzonderingen op deze regel, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van criminele activiteiten of extreme overlast.

Wilt u met ons in gesprek gaan over uw specifieke situatie? Dat kan. Bel één van de woonconsulenten via het algemene nummer 071- 331 50 00 of mail ons. Klik hier voor links naar websites die u kunt raadplegen over regelingen die nu getroffen worden om zzp-ers en ondernemers te steunen.