Haalbaarheidsonderzoek naar hofjesproject op Leo Kannerlocatie

De eerste stap in de ontwikkeling van een project met hofjeswoningen in Oegstgeest is gezet. De Vereniging Oegstgeester hofjes heeft van de Provincie Zuid-Holland 15.000 euro subsidie gekregen om een haalbaarheidsonderzoek te doen naar de mogelijkheden op de Leo Kannerschoollocatie aan de Hazenboslaan.

Namens MeerWonen was Peter Hoogvliet maandag aanwezig  bij de ondertekening van het convenant waarin de afspraken zijn geformaliseerd. MeerWonen is sinds het begin betrokken bij het initiatief voor een hofjesproject en heeft samen met de vereniging ook een voorontwerp laten maken van mogelijke woningen op de locatie. Het zal nog wel even duren voordat het hofje daadwerkelijk gebouwd kan worden, want de Leo Kannerschool moet eerst zelf nog verhuizen. Maar… het begin is er! Lees hier het persbericht.