Hoogste punt De Oevers bereikt

Voor de laatste fase van plan De Oevers, waar de 58 sociale huurappartementen van MeerWonen komen, is het hoogste punt bereikt. Bij de feestelijke viering op vrijdag 25 mei heeft wethouder Yvonne Peters de jaarsteen onthuld, die in de voorgevel van het gebouw is gemetseld.

De verhuur van 45 appartementen is inmiddels gestart. Er is veel belangstelling en naar verwachting zullen alle woningen de komende weken aan de nieuwe huurders toegewezen worden. Voor de overige 13 woningen is eerder al een overeenkomst met Stichting Wooninitiatief MOIER getekend. Zij gaan hier jongeren met een licht verstandelijke beperking en/of autisme een fijne woonplek bieden. De oplevering van alle appartementen vindt naar verwachting voor de kerstdagen plaats.

Het plan aan de Centrumoever in Roelofarendsveen bestaat naast de 58 appartementen uit commerciële ruimten met o.a. een vestiging van Vomar en Action.