HOOGSTE PUNT WESTEND BEREIKT, DE KOLK BIJNA

Het gaat vlot met de bouw van ons appartementencomplex langs de Braassemerdreef in Roelofarendsveen. Na de start in december vorig jaar, is eind oktober het hoogste punt bereikt. De mijlpaal is met drie lekkere, grote taarten gevierd met de harde werkers van Heembouw. Zoals het er nu naar uitziet worden de 60 duurzame sociale huurappartementen in het 2e kwartaal van 2022 opgeleverd. Belangstelling is er genoeg zo is gebleken. De woningen zijn lokaal, met voorrang aan inwoners uit Kaag en Braassem toegewezen. Vooral senioren en starters vinden hier straks hun nieuwe thuis. Meer informatie over project Westend vindt u op onze site onder Projecten.

Ook aan de Kolk in Oud Ade worden meters gemaakt. Eerder dit najaar stond het casco van de 5 eengezinswoningen al overeind, nu is ook het appartementengebouw met 15 woningen bijna zover en is het hoogste punt in zicht. Over de verhuur van de appartementen zijn afspraken gemaakt met woongroep Quackenbosch. 14 leden van de woongroep zien uit naar de verhuizing. Of beter nog, het moment dat dit achter de rug is en het genieten van een comfortabele nieuwe woning kan beginnen. Eén appartement gaat naar een oud-bewoner van de Kolk, de eengezinswoningen worden in het voorjaar aangeboden via de site hureninhollandrijnland.nl.