Informatiebijeenkomst nieuwbouw Oud Ade

MeerWonen nodigt u van harte uit voor een inloopbijeenkomst op 12 juni a.s. over de plannen voor nieuwbouw van in totaal 20 woningen nabij de Kolk in Oud Ade. Op de plek waar nu nog de Oostenrijkse noodwoningen staan, wil MeerWonen een kleinschalig appartementengebouw en eengezinswoningen bouwen.

Uw mening telt
Er zijn  verschillende varianten en het uitwerken van de plannen moet nog plaatsvinden. Voordat we daarmee aan de slag gaan, horen wij graag uw suggesties en ideeën tijdens de inloopbijeenkomst. Deze vindt plaats op: 12 juni tussen 17.00 en 20.00 uur in het Dorpshuis, Schoolplein 5 in Oud Ade. U kunt daar kennisnemen van de eerste ideeën. De architect en medewerkers van MeerWonen zijn aanwezig om al uw vragen over het project Oud Ade te beantwoorden. Verder is er voldoende ruimte om uw wensen naar voren te brengen. Aanmelden is niet verplicht, maar helpt ons wel bij het organiseren van de bijeenkomst. U kunt zich aanmelden via info@stichtingmeerwonen.nl

Hoe verder na 12 juni?
Hierna gaan MeerWonen en de architect aan de slag en kijken ook hoe uw ideeën kunnen worden meegenomen. Het resultaat daarvan laten wij u graag zien tijdens een bijeenkomst op donderdag 6 juli tussen 17.00 en 20.00 uur in het Dorpshuis in Oud Ade.