Kleine, betaalbare bedrijfsruimtes in Oegstgeest

Per 1 november verhuist de frontoffice van MeerWonen in Oegstgeest naar Gladiolenlaan 1a, het pand waar nu nog Huisartsenpraktijk Poelgeest gevestigd is. Op deze locatie kunnen we daarnaast bedrijfsruimte bieden aan enkele kleine, maatschappelijke organisaties die moeite hebben iets betaalbaars te vinden op een goed bereikbare plek in het dorp. Het gaat om 4 zelfstandige units van circa 21m2, die eventueel ook in combinatie gehuurd kunnen worden. Voor gezamenlijk gebruik zijn 2 toiletten en een pantry aanwezig. Huurprijsindicatie: maximaal € 350,- per unit  incl. servicekosten.

Bent u of kent u een maatschappelijke ondernemer, die op zoek is naar een kleine ruimte voor bijvoorbeeld praktijk, kantoor, atelier, dependance of verenigingsactiviteiten op een mooie, centraal gelegen locatie in Oegstgeest? Neem dan contact op met Henriëtte Maaskant, manager Wonen via telefoonnummer 071 – 7400330 of per e-mail: henriette.maaskant@stichtingmeerwonen.nl.