Lintje voor Nico van der Meij

Zeven Koninklijke onderscheidingen zijn er afgelopen maandag uitgereikt in Oegstgeest. Eén daarvan was voor Nico van der Meij, oud-bestuurslid van onze huurdersorganisatie. Op het gemeentehuis werd hij door burgemeester Emile Jaensch geëerd met een lintje en een persoonlijke toespraak. Nico van der Meij heeft zich 47 jaar lang met hart en ziel ingezet voor de belangen van huurders. Eerst als bestuurslid bij Stichting Huurders Buitenlust en na de fusie bij Stichting Huurders MeerWonen. Daarnaast was hij ook lange tijd bestuurslid bij Huurders Holland Rijnland en de Centrale Vereniging Ambulante Handel in Den Haag en Leiden. Voor zijn bijzondere inzet werd hij benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Aansluitend werden Nico en zijn vrouw buiten bij het kantoor van MeerWonen opgewacht door een klein gezelschap. Daar werd hij nog eens in het zonnetje gezet en met bloemen en attenties bedankt voor al het goede werk dat hij zoveel jaren heeft gedaan.