Meer voor elkaar

Tijdens de lockdown dit voorjaar bleven wij zoveel mogelijk in contact met onze huurders. Medewerkers van MeerWonen belden oudere bewoners om tehoren hoe het met hen ging in deze lastige periode. Een aantal huurders gaf aan dat ze graag iets wilden doen voor buren of kennissen in hun omgeving die zelf in een risicogroep zitten. Bijvoorbeeld het halen van boodschappen, het bieden van een luisterend oor, het koken van een maaltijd en andere hartverwarmende acties.

Nu het aantal besmettingen weer snel stijgt en de tweede golf een feit is, willen we deze initiatieven graag bundelen en stimuleren. Wilt u iets betekenen voor een ander in uw omgeving? We brengen u graag in contact met elkaar om samen plannen te bedenken en uit te werken.

Interesse? Bel ons of mail naar redactie@stichtingmeerwonen.nl.
Samen staan we sterk!