MeerWonen en Stichting Present

MeerWonen heeft haar samenwerking met Stichting Present Oegstgeest weer met een jaar verlengd. Wij zien namelijk zeker het belang van (groepjes) vrijwilligers die eenmalig hulp kunnen bieden aan huurders die zelf onvoldoende geld, netwerk en gezondheid hebben om de klus te klaren.

Deze vrijwilligers hebben de afgelopen jaren bij een aantal van onze huurders daadwerkelijk hulp kunnen bieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het schilderen of behangen in huis of het opknappen van de tuin. Afgelopen jaar hebben we samen met Present ook een grootschalige actie uitgevoerd. Leerlingen van het Rijnlands Lyceum hebben portieken in de wijk Buitenlust schoongemaakt. Wie weet kunnen we een dergelijke activiteit dit jaar herhalen en wat breder opzetten om ook de bewoners er actief bij te betrekken. Wij zetten  de samenwerking van harte voort, en hopen dat er nog veel huurders geholpen kunnen worden!

Zie ook meer informatie op de site van Present Oegstgeest.