MeerWonen komt naar u toe dit najaar geannuleerd

Helaas moeten wij vandaag en morgen ook de actie 'MeerWonen komt naar u toe dit najaar' afblazen in verband met het slechte weer. Zodra we weer een nieuw actie op touw zetten laten we u dat natuurlijk weten!

Zoals in het bewonersblad is aangekondigd zouden we met de elektrische bakfiets rondrijden op 20, 21 en 22 oktober in Oegstgeest en Kaag en Braassem. Op 21 oktober zouden we starten in Roelofarendsveen en gaan in de loop van de dag naar Oude Wetering en eindigen weer in de Veen. Vrijdag de 22e zouden we rondrijden in Oud Ade, Rijpwetering en Nieuwe Wetering. We gaan graag met u in gesprek over verschillende onderwerpen die bij u kunnen leven, zoals: nieuwbouw, duurzaamheid, onderhoud, leefbaarheid en verhuur van woningen. Heeft u misschien tips van ons nodig bij het verlagen van uw energieverbruik? En weet u bijvoorbeeld wel dat het belangrijk is dat u ingeschreven blijft staan ook al woont u nu naar volle tevredenheid in een huis van MeerWonen? Dit soort onderwerpen bespreken we graag! Of kom gewoon een gezellig praatje maken met één van onze medewerkers onder het genot van een lekker kopje koffe of thee.