Meten is weten

MeerWonen staat voor klantvriendelijkheid, transparantie en een praktische, daadkrachtige aanpak. Dat klinkt allemaal mooi, maar hoe ervaart u dit als huurder? Wij zijn benieuwd naar uw mening en zullen daarom binnenkort structureel gaan meten hoe onze dienstverlening door onze huurders wordt ervaren.

De uitkomsten van dit onderzoek zullen ook worden gebruikt voor de landelijke Aedes-benchmark. Een benchmark is een maatstaf om zaken of diensten met elkaar te vergelijken om bijvoorbeeld prestaties of resultaten te verbeteren. In deze benchmark worden de scores van de deelnemende corporaties met elkaar vergeleken. Voor dit onderzoek wordt een deel van onze huurders (bij voorkeur) per mail benaderd met het verzoek om een vragenlijst in te vullen.

Om dit onderzoek zo goed mogelijk uit te voeren, willen we daarom graag een up-to-date bestand van de e-mailadressen van onze huurders. U heeft al een brief ontvangen met het verzoek om uw e-mailadres aan ons door te geven. We hebben al veel e-mailadressen ontvangen. Mocht u dat nog niet gedaan hebben dan verzoeken wij u vriendelijk dit alsnog aan ons door te geven middels het antwoordformulier dat u bij de brief hebt ontvangen of via ons algemene e-mailadres. Hoe meer e-mailadressen we krijgen hoe beter!