Reactie Aedes op Rijksbegroting 2021

Prinsjesdag is weer geweest en Martin van Rijn, voorzitter van Aedes geeft in onderstaand filmpje zijn reactie op de Rijksbegroting 2021. Aedes is de branchevereniging van wonincorporaties in Nederland. 'Het kabinet laat zien dat het iets wil doen aan de wooncrisis. Maar als we willen dat iedereen goed kan wonen, zijn er in plaats van allerlei lapmiddelen structurele oplossingen voor goede volkshuisvesting nodig. Die belangrijke opdracht blijft dus liggen voor het volgende kabinet’, aldus van Rijn.

MeerWonen staat achter dit standpunt van Aedes en blijft waar mogelijk doorbouwen in deze tijd van grote woningnood, ondanks alle ingewikkelde wet- en regelgeving en stijgende bouwkosten. Klik hier voor de link naar filmpje.