Te huur: Nieuwbouwappartementen Oeverdreef en Oostoever

De bouw van 58 ruime 2- en 3- kamerappartementen in de sociale huur in nieuwbouwproject De Oevers in Roelofarendsveen vordert gestaag. De oplevering is in november 2018, onvoorziene omstandigheden daargelaten. Van de 58 woningen zijn 13 woningen bestemd voor Stichting Wooninitiatief MOIER. Een stichting met als doel het bieden van huisvesting en zorg op maat aan mensen met een verstandelijke beperking. De overige 45 woningen worden vanaf 13 april aangeboden op www.woningnethollandrijnland.nl. Er zijn 7 verschillende typen appartementen: Plattegronden appartementen Oeverdreef en Oostoever.

De woningen worden van 13 tot 22 april in 6 verzameladvertenties aangeboden op www.woningnethollandrijnland.nl. Per advertentie staat aangegeven om welke adressen het gaat, wat de huurprijs is en welke toewijzingscriteria van toepassing zijn. Bij de toewijzing van deze woningen wordt gebruik gemaakt van lokaal maatwerk. Hierbij geldt onder andere voorrang voor woningzoekenden die een sociale huurwoning van MeerWonen in Kaag en Braassem achterlaten, waarbij de volgorde wordt bepaald door het aantal jaren dat men deze woning huurt. De volledige toewijzingscriteria staan hier.

Bij onze huurders in Kaag en Braassem ligt binnenkort de folder over dit project in de brievenbus, waarin alles vermeld staat. Meer informatie vindt u onder het tabje Projecten>De Oevers.