Tekenwedstrijd in de wijk Buitenlust

De tekenwedstrijd die MeerWonen op woensdagmiddag 11 januari heeft georganiseerd voor de kinderen uit de wijk Buitenlust in Oegstgeest was een groot succes! In buurthuis de Kratong waren 30 kinderen uit de wijk enthousiast aan het kleuren, onder leiding van 3 enthousiaste vrijwilligers die regelmatig knutselmiddagen organiseren.

De opdracht was: hoe ziet je mooiste huis en/of tuin eruit? Veel creatieve en kleurrijke tekeningen zijn ingeleverd en aanstaande dinsdag maken we de winnaars via onze site bekend. De mooiste tekeningen worden afgebeeld op een stoeptegel en in de straten van de wijk Buitenlust geplaatst. Een leuke afsluiting van een groot herstructureringsproject!

MeerWonen heeft in de afgelopen 8 jaar 211 woningen in de wijk Buitenlust gerenoveerd en deels nieuw gebouwd. Daarbij is het oorspronkelijke karakter van de wijk zoveel mogelijk behouden. De woningen zijn bovendien duurzaam vernieuwd met oog voor comfort, kwaliteit, energieverbruik en de huurprijs. Naar verwachting worden de laatste woningen in april 2017 opgeleverd en in mei zullen we het hele project op feestelijke wijze afronden.