Uitnodiging huurdersconsultaties HMW

De huurdersconsultaties worden één keer per jaar georganiseerd door Stichting Huurders MeerWonen (HMW). De twee bijeenkomsten zijn toegankelijk voor alle huurders van MeerWonen. Deze worden in maart 2023 weer gehouden op de bekende locaties, in Oegstgeest en Roelofarendsveen.

• Oegstgeest, maandag 6 maart: recreatiezaal van de flat Heemwijck Narcissenlaan 138, onderste bel. Aanvang 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur
  • Roelofarendsveen, woensdag 8 maart:  recreatiezaal Gogherweide, Rembrandt van Rijnsingel 102A. Aanvang 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur

Deze avond krijgt u een verslag van wat het bestuur van HMW voor u heeft gedaan in 2022 en kunt u vragen stellen aan een vertegenwoordiger van MeerWonen.

Alle relevante stukken kunt u terugvinden op de website van SHMW: Jaarstukken Huurdersconsultatie: Stichting Huurders MeerWonen. Daar kunt u de verslagen lezen en eventueel downloaden.

Wij verzoeken u vriendelijk om voor 23 februari 2023 per mail aan te geven of u aanwezig bent één van de bijeenkomsten.

U kunt dit mailen naar info@huurdersmeerwonen.nl onder vermelding van uw naam en adres.

Wij sluiten deze avond af met een hapje en een drankje.

Komt allen!

Met vriendelijke groet,