Verdiend feestje op de Kolk

Wat een stralende dag was het gisteren voor een feestelijk momentje op de Kolk in Oud Ade! Dat hadden de aanstaande bewoners eigenlijk ook wel verdiend na de lange periode die voorafging aan deze eerste bijeenkomst op de bouwlocatie. Door omstandigheden lukte het niet om eerder met alle betrokkenen even stil te staan bij de totstandkoming van dit bijzondere project. Maar nu dus wel, en met de eindstreep dit najaar in zicht. Zodoende was er ook al veel te zien en was een deel van de 5 eengezinswoningen en 15 appartementen open voor bezichtiging.

Nadat MeerWonendirecteur Peter Hoogvliet een toast op de goede afloop en het geduld van de leden van woongroep Quackenbosch had uitgebracht, en ook Joan Tacx van Quackenbosch nog een woordje richtte tot alle aanwezigen, werd dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod om een kijkje in de woningen te nemen. Met veel enthousiaste reacties tot gevolg. Over de mooie locatie, de kamers die in gedachten al werden ingericht en de kennismaking met aanstaande buren. En nagenoeg alle vragen die opkwamen konden beantwoord worden, daar zorgden de aanwezige experts van Faro Architecten, Van der Geest en MeerWonen wel voor.

Op naar een net zo geslaagde oplevering dit najaar. Als het goed is gebeurt dat in september.