Wedstrijd de mooiste tuin

De zomer staat voor de deur. Heerlijk in uw tuin of op uw balkon genieten van het zonnetje. En dan bedoelen we natuurlijk een verzorgd(e) tuin of balkon. Dit komt niet alleen uw eigen woongenot ten goede, maar ook het woongenot van uw buren. Een win-win situatie dus! De mooiste tuin en balkon van onze huurders belonen wij met een cadeaubon van € 50,- van een tuincentrum in de buurt. Bent u huurder van MeerWonen en wilt u meedoen?

Stuur voor 22 augustus 2016 een foto van uw tuin of balkon naar redactie@stichtingmeerwonen.nl met als onderwerp ‘De mooiste tuin’ als u mee wilt dingen naar deze prijs. Wij verzoeken u uw naam en adresgegevens erbij te vermelden. De ingezonden foto’s  worden beoordeeld door een jury bestaande uit medewerkers van MeerWonen en een bestuurslid van de Stichting Huurders MeerWonen. De winnaars krijgen bericht van ons. In het bewonersblad van september 2016 zullen de prijswinnaars worden vermeld.