Wedstrijd ‘De mooiste tuin’

De zomer staat weer voor de deur. Heerlijk in uw verzorgde tuin of op uw mooie balkon genieten van het zonnetje. Dit komt niet alleen uw eigen woongenot ten goede, maar ook het woongenot van uw buren. De mooiste tuin of balkon van onze huurders willen wij belonen met een cadeaubon van € 50,- van een tuincentrum in de buurt.

Hoe doet u mee?
Stuur vóór 1 augustus een foto van uw tuin of balkon naar redactie@stichtingmeerwonen.nl met als onderwerp ‘De mooiste tuin’ als u mee wilt dingen naar deze prijs. Vergeet niet uw naam en adresgegevens erbij te vermelden. De winnaar krijgt rond 1 september bericht van ons. In het volgende bewonersblad zal de prijswinnaar worden vermeld.