ZATERDAG 23 SEPTEMBER BURENDAG!

Burendag is een jaarlijks terugkerend feest dat je samen viert met je buren en de buurt op de 4e zaterdag in september. Dit jaar vindt Burendag plaats op zaterdag 23 september. Het is een dag waarop je gezellig samen komt en waarbij veel mensen iets goeds doen voor elkaar en de buurt. Dit verbetert de leefbaarheid voor iedereen. Buurten worden leuker, socialer en veiliger als bewoners elkaar ontmoeten en zich samen inzetten voor hun buurt.

Wil je samen met andere bewoners een activiteit organiseren of  iets verbeteren aan je buurt? Laat het ons weten en wie weet kan MeerWonen een kleine financiële bijdrage leveren. Mail je idee naar: redactie@stichtingmeerwonen.nl, t.a.v. Hélène van Vuuren.

Nog tips en inspiratie nodig? Bekijk de website van burendag voor tips & inspiratie: www.burendag.nl