Plattegronden en technische informatie OpDreef

Indeling en inrichting
Op de begane grond is de woonkamer met open keuken en toilet. Op de 1e verdieping zijn twee slaapkamers en de badkamer met 2e toilet. Op de 2e verdieping is de technische ruimte en een open zolder, voorzien van een dakraam. De woningen hebben een voor- en achtertuin met een houten berging.

Klik hier voor de plattegronden van de woningen.

Technische informatie
De woningen zijn voorzien van een ventilatiesysteem met een warmte-terugwin-unit waarmee warmte uit de af te voeren lucht wordt hergebruikt om verse lucht mee op te warmen. Daarnaast is gebruik gemaakt van extra isolerend (3 lagen) glas en gelden extra hoge isolatiewaarden voor de buitenzijde van de woningen. De woningen hebben geen gasaansluiting en  worden verwarmd door luchtwarmtepompen, die op elektra werken.

Vloerverwarming en vloerbedekking: Zowel op de begane grond als op de verdiepingen zijn de woningen voorzien van vloerverwarming. Bij vloerverwarming is het belangrijk dat de warmte niet wordt tegengehouden. Vloerbedekking moet daarom geschikt zijn voor vloerverwarming en een warmteweerstand hebben van maximaal 0,09 m² K/W. Laat u zich goed voorlichten door een deskundige leverancier om het juiste materiaal te kiezen.

Uitrusting keuken, badkamer en toilet

• De open keuken bestaat uit 3 bovenkasten (elk 60 cm breed) en 4 onderkasten (elk 60 cm breed), een spoelbak (60 cm breed), éénhendelmengkraan, kunststof werkblad en ingebouwde inductiekookplaat.
  • De badkamer wordt standaard voorzien van wandtegels tot plafond, vloertegels waarbij de douchehoek is voorzien van  stroeve vloertegels (ter voorkoming van uitglijden), Er is een witte wastafel met een éénhendelmengkraan, spiegel en een thermostaatkraan in de douchehoek.
  • Het toilet heeft vloertegels, wandtegels tot een hoogte van 1.20 m met daarboven spuitstucwerk en standaard sanitair.

Items onder Plattegronden en technische informatie OpDreef