Doelgericht rechtdoor

‘Naar links, naar rechts…’ Wie kent het lied van de Snollebollekes niet? Het doet denken aan de politiek en het krachtenveld dat steeds meer naar links én rechts opschuift. Als woningcorporatie die midden in de maatschappij staat, hebben we hier ook mee te maken. We maken keuzes. Keuzes die leiden tot tevredenheid bij de ene en teleurstelling bij de andere partij. Steeds vaker worden teleurstellingen breed en luid verkondigd, wat het links-rechtsgevoel alleen maar versterkt.

Toch maken we onze keuzes doordacht. Gebaseerd op de overtuiging hoe wij onze maatschappelijke rol willen invullen en afgestemd met onze belangrijkste samenwerkingspartners, huurdersorganisatie HMW en de gemeenten Kaag en Braassem en Oegstgeest. Onze keuzes gaan niet over links of rechts. Onze koers is doelgericht rechtdoor, om zo de belangen van huurders en woningzoekenden maximaal te behartigen.

Waar dat het afgelopen jaar toe heeft geleid, leggen we graag uit. De woningen die we gebouwd hebben, de vele activiteiten in de wijk, de duurzaamheidsmaatregelen die zijn uitgevoerd…. In dit korte jaarverslag leest u er meer over. Wij denken dat we op de goede weg zijn. Het zou nog meer voldoening geven als dat, links en rechts om ons heen, wordt gezien en bevestigd. We horen graag van u!

Download het jaarverslag

Geïnteresseerd in het uitgebreide jaarverslag? Download dan het jaarverslag als PDF via onderstaande knop.