Kerst-inn Arendshorst geslaagd!

Kerst ging niet ongemerkt voorbij in Roelofarendsveen… De Kerst-inn was erg geslaagd! In totaal kwamen 55 bewoners uit de Arendshorst en Noorderstaete lekker dineren aan mooi gedekte tafels in de recreatiezaal van seniorencomplex de Arendshorst. Met dank aan de vrijwilligers Elly en Marian die de tafels zo mooi hebben versierd.

Bij aankomst werden de bewoners welkom geheten door de manager Wonen, Yvonne Aardenburg. Ook bedankte zij de sponsoren Stichting De Peereboom, Hugo van der Poelfonds, MeerWonen, de vrijwilligers en de 9 medewerkers van Meerwonen die deze avond de bediening voor hun rekening namen.

Na het toetje werden de aanwezigen toegezongen door een bewoonster als dank voor deze leuke avond. De bewoners gingen tevreden naar huis en kijken terug op een geslaagde avond!