Leefbaar

MeerWonen wil goed en prettig wonen bereikbaar en beschikbaar maken voor iedereen. Juist voor die mensen, die vanwege hun inkomen, gezondheid of maatschappelijke positie minder te kiezen hebben. Wij doen dit ondermeer door ons in te zetten voor instandhouding en verbetering van de leefbaarheid in wijken, buurten en dorpen. De definitie die we daarbij hanteren is 'de mate waarin de omgeving aansluit bij de eisen en wensen die er door de mens aan worden gesteld'. Dit kan in elke straat, buurt of wijk anders zijn of worden ervaren. De focus van MeerWonen ligt daarom bij de wensen van onze klanten. Wat willen zij? Wat verstaan zij onder leefbaarheid en hoe kunnen we daar zo goed mogelijk op inspelen?

Presentatie Goed omgaan met dementie in Gogherweide
Donderdag 7 november organiseren MeerWonen en Alzheimer Nederland de presentatie ‘Goed omgaan met dementie’ voor onze huurders in Kaag en Braassem.

Tijd:
Inloop om 16.30 uur
Start presentatie:17.00 uur tot 18.00 uur

Locatie: Gogherweide in Roelofarendsveen

Kosten: er zijn geen kosten aan verbonden

Graag aanmelden voor donderdag 31 oktober via e-mail: leefbaarheid@stichtingmeerwonen.nl. Er kunnen maximaal 25 mensen deelnemen, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Voorbereiding: Ter voorbereiding op de interactieve presentatie vragen wij alle deelnemers om één of meerdere online trainingen te volgen via www.samendementievriendelijk.nl. Deze duren ongeveer 15 minuten en zijn gratis te volgen.