Over ons

U wilt wonen in een fijne woning, samenleven in een veilige wijk en onderdeel zijn van een levendige dorpsgemeenschap? Dan bent u thuis bij MeerWonen.

Wij bouwen, verhuren en onderhouden (sociale) huurwoningen in de gemeenten Oegstgeest en Kaag en Braassem en maken ons sterk voor goede, betaalbare woningen in wijken waar het prettig wonen is.
Dat doen we samen met de gemeenten en maatschappelijke organisaties. En samen met u. Want onze wijk is van u!

Wij zijn thuis in uw wijk. Onze wijkbeheerders en onderhoudsmedewerkers zijn dagelijks in uw woonomgeving aanwezig. Samen met ons balieteam zijn ze uw eerste aanspreekpunt voor vragen, problemen of overleg en staan met de rest van ons team altijd voor u klaar. Zo werken we met kennis, plezier en enthousiasme aan het onderhoud van uw woning, aan betrouwbare en snelle service en aan de leefbaarheid in uw wijk.

MeerWonen werkt regionaal samen met woningcorporaties in het gebied Holland Rijnland. Door de krachten te bundelen en kennis te delen, bereiken we meer voor uw woonsituatie en woonomgeving. Zo blijven we daadkrachtig en dichtbij.

Thuis in uw wijk!