Mogelijk vervolg fusie

Zoals u weet gaan Alkemade Wonen en Woningstichting Buitenlust per 1 juli fuseren en samen verder als MeerWonen. Inmiddels is bekend geworden dat deze fusie mogelijk een vervolg krijgt. Daarover zijn gesprekken gaande met Woningstichting Warmunda uit Warmond. Volgens de bestuurders Peter Hoogvliet van MeerWonen en Marja Duiverman van Warmunda hebben de corporaties vergelijkbare ideeën over hun taakopvatting en past deze stap prima bij de ambitie om te groeien naar een corporatie met een omvang van 5.000 tot 10.000 woningen. De komende maanden wordt onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van deze fusie. Meer details vindt u in ons persbericht.