Praat u mee over leefbaarheidsprojecten?

Als maatschappelijke organisatie vinden we het belangrijk om in samenspraak met onze huurders en andere organisaties te bepalen wat er de komende jaren moet gebeuren. Hiervoor overleggen we regelmatig met huurdersorganisatie HMW (Huurders MeerWonen) en andere partijen. Dit jaar willen we ook graag met u in gesprek over hoe we u als huurder meer kunnen betrekken bij leefbaarheidsprojecten zoals vergroening van buurten en tuinen. Deze bijeenkomst vindt plaats als onderdeel van onze jaarlijkse gesprekken met onze belanghouders.

Samenwerken aan vergroening en leefbaarheid
We gaan graag in gesprek over hoe we u meer kunnen betrekken bij leefbaarheidsprojecten zoals vergroening van buurten en tuinen. Wat vindt u belangrijk als het om dit thema gaat of andere leefbaarheidsactiviteiten? Hoe kunnen we met elkaar een passend thuis vormgeven in een prettige buurt voor iedereen? Waar moeten we op letten? Waar zit voor u de meerwaarde?

We nodigen u van harte uit op maandagavond 22 mei van 19.30 tot 21.30 uur voor deze themabijeenkomst. De bijeenkomst vindt plaats op een locatie in Roelofarendsveen.

Laat u ons weten of we op uw komst mogen rekenen? Graag ontvangen we uw aanmelding voor 5 mei per mail op: redactie@stichtingmeerwonen.nl onder vermelding van uw naam en adres. We zien uit naar een inspirerende bijeenkomst en mooie ontmoetingen!