De Oevers Roelofarendsveen

Nieuwbouwappartementen Oeverdreef en Oostoever allemaal verhuurd

Meerwonen heeft in 6 weken tijd 45 appartementen in complex Oeverdreef en Oostoever in Roelofarendsveen verhuurd. 34 woningen zijn verhuurd aan mensen die een sociale huurwoning in de gemeente Kaag en Braassem achterlaten. Van de in totaal 58 sociale huurappartementen zijn er 13 bestemd voor een specifieke doelgroep. MeerWonen heeft hiervoor in april 2017 een samenwerkings-overeenkomst ondertekend met Stichting Wooninitiatief MOIER. Deze stichting is opgezet door ouders van jong volwassenen met een licht verstandelijke beperking en/of autisme. Naar verwachting worden de appartementen eind van dit jaar opgeleverd.

In de commerciële ruimten onder het appartementencomplex komen onder andere een vestiging van Vomar Voordeelmarkten en Action. Met de komst van een tweede supermarkt en de overige winkels wordt de aantrekkingskracht van het centrum sterk vergroot. Project De Oevers grenst aan het gezellige Noordplein met allerlei winkels en voorzieningen.

Zie hier de folder over complex Oeverdreef en Oostoever.

Items onder De Oevers Roelofarendsveen