MeerWonen en Stichting Moier

Op maandag 13 maart 2017 hebben MeerWonen en Stichting Wooninitiatief MOIER de samenwerkingsovereenkomst getekend voor de afname van 13 woningen in het nog te bouwen appartementencomplex De Oevers in Roelofarendsveen. Deze woningen maken onderdeel uit van een complex met in totaal 58 sociale levensloopbestendige huurappartementen.

Stichting Wooninitiatief MOIER is opgezet door ouders van jong volwassenen met een licht verstandelijke beperking en/of autisme. Zij werkt met MeerWonen samen om 12 woningen aan deze  jong volwassenen te verhuren. De 13e woning wordt ingericht als gemeenschappelijke ruimte. Er zijn nog woningen beschikbaar. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden bij Stichting MOIER.

Het appartementencomplex ligt zeer centraal in het dorp en dus dichtbij alle voorzieningen. De bouw is eind mei 2017 gestart en de oplevering heeft in december 2018 plaatsgevonden.

Items onder MeerWonen en Stichting Moier