Ondersteuning activiteiten

Kent u veel buurtgenoten? Uw eigen buren? Mensen die elkaar kennen, durven elkaar ook aan te spreken. Ze kunnen elkaar een seintje geven als er iets mis is. Of gewoon een praatje te maken. Daarom is het zo belangrijk om af en toe iets met elkaar te doen, als buurtgenoten. MeerWonen wil graag een bijdrage leveren aan initiatieven die de kwaliteit van wonen in een wijk of wooncomplex ten goede komen. Daarom bieden we in bepaalde gevallen ondersteuning aan bewoners die zelf activiteiten in de buurt opzetten. Denk daarbij aan het organiseren van een evenement waar veel wijkbewoners plezier aan beleven, het opknappen van een speelterrein of de organisatie van een workshop moestuinieren voor de buurt door enthousiaste vrijwilligers.

Aanvraag indienen

Jaarlijks stellen we voor dergelijke initiatieven een bepaald bedrag beschikbaar. Om voor ondersteuning in aanmerking te komen moet de activiteit aan een aantal voorwaarden voldoen. U kunt een verzoek indienen door onderstaand aanvraagformulier te downloaden en ingevuld te mailen naar: redactie@stichtingmeerwonen.nl of op te sturen naar:
MeerWonen, afdeling communicatie, Postbus 150, 2370 AD Roelofarendsveen.

Aanvraagformulier ondersteuning leefbaarheidsactiviteiten