Energiecoaches

Energiecoaches bij MeerWonen

We helpen onze huurders graag met tips voor het zelf besparen van energieverbruik in de woning.

Daarvoor hebben we twee energiecoaches opgeleid. Zij beantwoorden graag uw vragen over het besparen van energie en bespreken samen met u welke maatregelen u zelf nog kunt nemen. Ook kunnen ze  bij u thuis komen om met u te bekijken welke oplossingen u nog meer kunt toepassen. Heeft u vragen? Neem dan contact op met Patrick Hogenboom telefoon: 071 - 310 15 94 of Joke Honders telefoon: 06 - 10 71 98 96  of via mail: energie@stichtingmeerwonen.nl

Energiecoaches gemeenten

Naast de energiecoaches van MeerWonen die al eerder genoemd zijn, staan er ook energiecoaches in de gemeenten voor u klaar. Dit zijn medebewoners die zich als vrijwilliger inzetten met adviezen om de woningen energievriendelijker te maken.

Oegstgeest
Wist u dat de energiecoaches van ‘gagoedoegstgeest’ u kunnen helpen om uw energieverbruik te verlagen? Zij komen bij u langs zonder kosten te berekenen. Met de infraroodcamera speuren ze de kieren op in uw huis waar de warmte door naar buiten lekt, dit is met tochtband te verhelpen. Verder bekijken ze de lampen en de elektrische apparaten. De Energiecoach kijkt samen met u hoe u energie kunt besparen, om zo hopelijk een  lagere energierekening te krijgen. Interesse? Boek dan nu een energiecoach via de website "gagoedoegstgeest.nl " onder het kopje energie kunt u een bespaarafspraak maken.

Uitnodiging

Wilt u de energiecoaches in Oegstgeest persoonlijk ontmoeten en met hen een afspraak maken? Kom dan op zaterdagmiddag 5 november tussen 14.00 en 16.00 uur naar het zaaltje naast  de bibliotheek,  Lange Voort 2 T.

De energiecoaches staan ook op de markt in Oegstgeest op 8 november en 13 december tussen 10.00 en 14.00 uur.  U kunt ook daar vrijblijvend informatie inwinnen en een afspraak maken.

Kaag en Braassem

In Kaag en Braassem kunt u energieadvies op maat aanvragen. Een energiecoach uit uw eigen dorp of uit een dorp in de buurt bezoekt dan uw woning. Een energiecoach is een vrijwilliger uit Kaag en Braassem die opgeleid is in het geven van advies bij het treffen van energiebesparende maatregelen. Op dit moment komen er al veel aanvragen binnen bij de gemeente, het kan dus zijn dat u wat langer op antwoord moet wachten. Energieadvies op maat eigen woning - Gemeente Kaag en Braassem