Huurtoeslag

Afhankelijk van uw inkomen en de hoogte van uw huur heeft u misschien recht op huurtoeslag. Daarnaast kun u in bepaalde situaties huurtoeslag ontvangen, terwijl u niet aan alle voorwaarden voldoet. Er kan ook sprake zijn van bijzondere omstandigheden. Hebt u, of heeft uw toeslagpartner of medebewoner verzorging nodig? En kan de verzorging thuis plaatsvinden in plaats van in een verpleeghuis of verzorgingstehuis? Dan telt de belastingdienst een persoon minder mee voor uw huurtoeslag. Dit geldt ook als u een meerderjarig kind of een ouder bij u thuis verzorgt.

Meer weten?
Kijk op toeslagen.nl/huurtoeslag. Of neem contact op met de BelastingTelefoon via 0800-0543 (gratis). Ook kun je kijken op toeslagen.nl/hulp voor een toeslagenservicepunt bij jou in de buurt of andere hulp. Komt u er niet uit, dan kunt u een afspraak maken met één van onze woonconsulenten via telefoonnummer (071) 331 50 00. Wij helpen u graag!