Stichting MeerWonen

Tevredenheid dienstverlening

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Als huurder mag u van MeerWonen goede dienstverlening verwachten. Dat betekent onder andere dat u klantvriendelijk behandeld wordt, uw vragen vlot worden beantwoord en problemen worden opgelost.

Heeft u desondanks een klacht over onze dienstverlening? Stuur dan ons dan een brief of e-mail waarin u uw klacht verwoordt. Wij nemen dan contact met u op en proberen het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.  

Niet tevreden?
Bent u niet tevreden met de afhandeling van de klacht door MeerWonen? Dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Wonen.

U kunt daarvoor een brief sturen naar de Klachtencommissie, maar ook een in de folder van de Klachtencommissie opgenomen klachtenformulier gebruiken. Het is belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft. U kunt het formulier en reglement van de Klachtencommissie Wonen hier downloaden.

Reglement Klachtencommissie Wonen

Formulier Klachtencommissie Wonen

Hierbij publiceren we ook het Jaarverslag 2017 van de Klachtencommissie Wonen en het bijbehorende persbericht: 

Persbericht Jaarverslag 2017

Jaarverslag 2017

Items onder Tevredenheid dienstverlening