Stichting MeerWonen

Tevredenheid dienstverlening

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Als huurder mag u van MeerWonen goede dienstverlening verwachten. Dat betekent onder andere dat u klantvriendelijk behandeld wordt, uw vragen vlot worden beantwoord en problemen worden opgelost.

Heeft u desondanks een klacht over onze dienstverlening? Stuur dan ons dan een brief of e-mail waarin u uw klacht verwoordt. Wij nemen dan contact met u op en proberen het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.  

Niet tevreden?
Bent u niet tevreden met de afhandeling van de klacht door MeerWonen? Dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Wonen.

U kunt daarvoor een brief sturen naar de Klachtencommissie Wonen, maar ook onderstaand klachtenformulier gebruiken. Het adres van de Klachtencommissie is Postbus 557, 2300 AN in Leiden. Het is belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft. Lees het reglement door voor meer informatie over de behandeling van uw klacht.

Reglement Klachtencommissie Wonen

Formulier Klachtencommissie Wonen

Het jaarverslag en bijbehorend persbericht van het afgelopen jaar vindt u hier: 

Persbericht jaarverslag 2019

Jaarverslag 2019

Items onder Tevredenheid dienstverlening

Door deze website te gebruiken accepteert u de cookies zoals beschreven in het cookiebeleid.

OK