Post van MeerWonen

MeerWonen zoekt altijd naar mogelijkheden om de service aan haar huurders te verbeteren. Daarom bieden wij de mogelijkheid om uw post digitaal te ontvangen in plaats van in uw brievenbus. U heeft hierdoor documenten altijd bij de hand en kunt deze inzien waar en wanneer u maar wilt. Tegelijkertijd zoeken wij naar manieren om kosten te besparen, waarbij uiteraard ook het milieu een belangrijke rol speelt. Wij willen graag maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Post
Om de correspondentie met onze huurders te verbeteren, wordt een deel van onze post voortaan (digitaal) via het bedrijf Postex verstuurd. Postex is een dienstverlener die zorgt voor het afdrukken, inpakken en verzenden van post. Deze post ziet er anders uit dan u van ons gewend bent. Zo heeft de envelop in het vervolg bijvoorbeeld twee vensters in plaats van een. Klik hier voor een voorbeeld van de brief die via Postex wordt verstuurd.

Heeft u al eerder aangegeven dat wij uw e-mailadres mogen gebruiken voor het versturen van post van MeerWonen? Dan heeft u als het goed is een mail ontvangen waarin wij bovenstaande informatie kort toelichten en aangeven dat u verder niets hoeft te doen. Klik hier voor een voorbeeld van deze mail.

Hoe werkt het?
U bepaalt altijd zelf of u de post digitaal of op papier ontvangt. Bij de brieven die u ontvangt, treft u een voorblad met een unieke, tijdelijke 9-cijferige code aan. Deze code blijft twee weken geldig. De code kunt u onderaan deze pagina invullen. Nadat u de code heeft ingevuld, ziet u een aantal mogelijkheden. Zo kunt u:

• Uw e-mailadres invoeren of wijzigen, zodat wij u in de toekomst digitaal kunnen informeren;
  • Uw post digitaal bekijken en opslaan;
  • Als het post is met een betaalverplichting, direct betalen via iDeal.

MeerWonen verstuurt zoveel mogelijk post digitaal. Digitale post kunt u nog 1 jaar inzien of downloaden.

Eenvoudig betalen via iDeal
Met Postex kunt u ook veilig en snel betalen via iDeal. Krijgt u bijvoorbeeld een document met een betaalverplichting, zoals de maandelijkse huur, dan kunt u direct via iDeal betalen.

Meer weten over Postex?
Wilt u meer weten over Postex? Dan kunt hier naar hun website. Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen. Heeft u nog vragen of twijfelt u aan de echtheid van poststukken? Neem dan contact op met MeerWonen ( 071- 331 50 00) of mail naar info@stichtingmeerwonen.nl